torsdag 25. juli 2013

Et lite prosjekt...



...er i gang,ja det er ikke akkurat store greierne arbeidsmessig - bare sånn akkurat passelig til at mine fingre kan overleve en liiiiten stund iført engangshansker og malerkost.Men "stort" er prosjektet likevel betydningsmessig for meg,siden dette er noe jeg har hatt lyst på lenge,lenge!Og når jeg har lyst på noe,så skal jeg ha det.Lagrer det i hjernebarken et sted,og en eller annen gang i nær eller i dette tilfelle altfor fjern fremtid blir det mitt!Og når man har ventet sååå lenge er det jo bare enda deiligere å vite at snart er dette på plass også - 
så takknemlig jeg er for alt som blir...viktig det også,ikke bare drømme om det neste på listen!!Jeg har fire slike utskjærte saker,på bildene  har jeg tatt på Visir,men nå har jeg også fått på hvitmaling.

Hva tror du det skal bli?


(To be continued...)




5 kommentarer:

  1. Du er tøff.
    Ser unektelig ut som en hylleknekt, men skal bli spennende å se hva som er enden på prosjektet :)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hylleknekt...mnjaaaaatjaaaa....ikke akkurat,men kunne vært :)
      Flere spennende forslag?
      Toveklem:)

      Slett
  2. SÅ SPENNENDE TOVE
    KANSJE TIL Å HA I GJØRNENE PÅ EN PORTAL
    GLEDER MEG TIL Å SE
    NATTA KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Hmmmm,du er ei lure så det kan bli så mangt ;))
    Hvor får du kjøpt såå flott hjørne pynt da ? Eller har du begynt med treskjæring,hihi ;D Flott blir det garantert :))

    God bedring ♥♥

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Så knallspennende det blir,gleder meg til å sjå kva det blir:))har ingen ideer Hihi men det har nok du!

    Nyt helga!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.