fredag 5. juli 2013

Bli med på besøk....


 ..la oss snike oss inn i dette aldeles nydelige hjemmet og bare nyte det,rom for rom!Huset ligger til salgs i Sverige hos Skeppsholmen og hadde jeg bodd i nærheten så hadde jeg ikke nølt!



For et lyst og lett hjem,fargeskalaen er så behagelig og lekker at det er vanskelig å ikke like det!
Elegant og samtidig en smule rustikt...
så beskrives også stedet som en bris fra Provence!Ser man på bildene skulle man jo tro at de faktisk var fra et landsted i Frankrike,og ikke fra søta bror!

Iblant er det heeeelt greit å titte inn i andre hjem,sånn som slike dager da man selv ikke har gjort så veldig mye egeninnsats på hjemmefronten...knapt nok leet en finger,skal sant sies.
Ungene på hyttetur med mormor og morfar og fred i heimen!


De var vel akkurat da man skulle benyttet seg og stått på så det suste etter...men det kommer en dag i morgen også ;)



Derfor,ütrolig nok med god samvittighet til tross for latskapen,nyter jeg desse bildene og ser akkurat for meg hvor idyllisk et liv her hadde vært :)



Og denne morgendagen dere,er planene store om å få gjøre våre barns rom forhåpentligvis like ryddige som det dette er!Det blir litt av en jobb...gruer meg allerede men skal det bli skikkelig så må visst ho mor sjøl trå til - så blir de nok overrasket 


Værmeldingene er visst fantastiske ifølge Gubben også,så kanskje kan man få gjort en liten innsats i hagen også?Som vanlig nærmer natten seg med hodet fullt av optimisme og planer for morgendagen

- det hadde vel vært verre om det var omvendt 

5 kommentarer:

  1. skulle gjerne hatt/bodd i dette huset selv....men ville gjerne kjøpe det ferdig innredet, for dette passet meg helt fint :-)

    Ha en fin dag i solen....jeg drar på jobb.

    klem tone

    SvarSlett
  2. For et koselig hjem :) Likte det ekstra godt fra utsiden :D Nydelige omgivelser!

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  3. You always find the best stuff!!! This is gorgeous!

    SvarSlett
  4. Una casa maravillosa, de ensueño...tan blanca, como a mi me gustan, con esos grandes ventanales que acercan el exterior al interior. Me encanta, para coger muchas ideas...La habitación de matrimonio es perfecta, con esa gran cama y esa puerta abierta al jardín, me ha enamorado.¿Cómo va el tiempo por Noruega, hace calor?...Por aquí en Barcelona 32º,maravilloso verano...Saludos y besitos guapísima. Pásate por mi blog, te he dado la bienvenida a él...
    Matilde
    http://matilde-unvergelenlaciudad.blogspot.com.es/

    SvarSlett
  5. this is good articles about salon and decoration interior , i find a good collection of maroccan salons => http://www.salons-marocain.blogspot.com

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.