fredag 7. juni 2013

Null og nada...



 ...spennende å fortelle fra denne kant,ingen gode historier,det eneste som har blitt shoppet er mat og såntslags så ikke kan jeg vise noe spennende på den fronten heller.Ikke skal jeg syte og klage!!Så det blir null,niks,nada og bare svada ;)





Det eneste jeg faktisk skal gjøre,er å sitte på baken i noen minutt.Har satt ungene i gang med vaskefilla,og setter så meg selv ned - litt av en fornuftig arbeidsfordeling,ikke sant?




 
Jeg må vel for sikkerhets skyld og for syns skyld legge til at jeg bidrar litt jeg også da...og nettopp derfor var det godt å sette seg og drømme seg vekk i litt fine bilder fra Pinterest.


Her har vi til og med fyrt opp i dag,og det vaskes fra gulv til tak - smeis så god samvittighet jeg skal ha når jeg lander i sofaen om litt og blir der værende og tar fredagskveld!!!Nå må jeg bare sette min gode og faste taco-kompanjong i sving til å hakke grønnsaker og sånt,Linus legger æren sin i å kutte de fineste små biter!Og med masse ros og skryt blir jobben enda gøyere og gutten er fast ansatt,i følge seg selv ;)
Så nå er det bare å bite tenna sammen og innhente all viljestyrke så siste etappe av den o så store vaskedugnaden blir unnagjort!
Elsker fredagsfølelsen :)
images Pinterest


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.