fredag 10. mai 2013

Titt-titt...



...fra meg og kattungene,som blir mer og mer bedårende og artige for hver dag som går!Tenk,nå er det bare en god mnd igjen til de skal få flytte til nye hjem!Det blir nok rart!


Og siden de er så skjønne har jeg jo så inderlig lyst å få knipset nydelige bilder av dem,men det er ingen lett sak!Kattene er turbo´er alle som en og klarer ikke stå stille et øyeblikk!



Så da blir dessverre bildene litt deretter...men at kattungene er skjønne tipper jeg dere ser likevel :)
Foreløbig går dagen her med til å aktivisere ungene...i dag fikk Linus innviet nye-sykkelen sin skikkelig,siden det løsnet for han da vi øvde litt i går.Endelig kunne også han bli med på lang sykletur,og kunne trø opp de tyngste bakkene på 1.gir!Skal love gutten var kry...stakkars,han har hatt noen knall og fall og levd i troen på at nye-sykkelen md gir ikke kunne brukes før neste år!
Så har ungene fått svingt seg litt på kjøkkenet,og bakt og stekt vafler.Selv gjør jeg fint lite,annet enn å kommandere litt hit og dit - det var de fingrene igjen da ;)
Men...jeg venter spent på en glad-nyhet som allerede har fått hjernevirksomheten i sving...håper jeg har hellet med meg!!!!
Klarer sikkert ikke å holde det hva det gjelder så veldig lenge for meg selv,blir jo såååå ivrig at jeg bare sprekker,hihi :)
Men kryss fingrene for meg så lenga da folkens!

Måtte lykken stå den ??? bi 

6 kommentarer:

  1. Hellandussen så nydelige.
    Det er godt jeg bor så langt unna at det ikke er mulig for meg å bare stikke innom og ta med meg en...for fristelsen er der :)

    Ha en flott helg.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi...ja veeeldig dumt - her er et par til overs enda ;)
      Toveklem:)

      Slett
  2. Che meraviglia questi bellissimi gattini!!
    Bellalullo

    SvarSlett
  3. Nydelige!! Jeg har alltid hatt katter, men da eldstemann ble allergisk, forsvant katten. Jeg savner lille buster ennå, og nå er det åtte år siden. Får litt klump i halsen av å se så nydelige små kattunger, skulle ønske jeg kunne hatt en;). Koselig å lese om lilegutt og sykkelen, er nemlig litt knall og fall her i gården også;). Ønsker deg en fin kveld, klem

    SvarSlett
  4. Nusselige! :-) så stas både for Mor og sønn å få dreisen på syklingen! Krysser fingrene for deg ;-) ha en fin fredagskveld!

    SvarSlett
  5. Ååååå så nydelige,smelt❤

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.