fredag 5. april 2013

Tenk å bli sååå sjarmert...


...av en rappkjeftet,brautende Bergenser!!!De fleste av oss oj´er oss vel i skrekk og gru med tanken? *blunker*
meeeen...når man har en sådan sprudlebasse full av sjarm og morsomheter,og snakk ikke om "moves´a" da dere,da blir man sjarmert og kan ikke annet enn elske fyren!Denne karen er en av grunnene til at jeg sitter og smiler gjennom hele idol-sendingene og dette multitalentet som har både kjeften og utseendet i orden får helt klart min stemme i den gjeve konkurransen om årets tv-navn.Har aldri brydd meg om å hverken tenke på saken eller stemt før,men i dag når jeg sjekket Vg for å se om de hjernevaska tullingene i Korea hadde staret krig så kom jeg altså over denne artikkelen og tenker at men altså....Stian Blipp,you make my day og jeg kan faktisk nesten ikke få nok av sjarmen din!Trykk her og gjør som meg...

stem!!!


3 kommentarer:

  1. Ja heeelt enig!
    Endelig trenger jeg ikke være flau på vegne av oss her i Bergen!!
    Han gjør meg stolt og kry og han er fra stedet der vi bor nå...hi,hi.

    Solskinnsklem fra Bergen i dag :):):)

    SvarSlett
  2. Så flott da. En bergenser med godt rykte, det lover jo bra for oss :)
    Ser veldig lite på TV og har ikke fått med meg denne fyren. Litt pinlig egentlig, kanskje på tide å få med seg et lite minimum av TV. Hadde ikke ant at han var på TV en gang...

    God helg til deg og dine.
    Klem

    SvarSlett
  3. Er så enig med deg! Han fikk min stemme også. :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.