tirsdag 12. mars 2013

Grottenveien...


...blir visst en gate full av hamring,spikring,saging,bråk og spetakkel - og det ligger også an til en uoverenstemmelse eller fler også, i nummer 1 for å være helt nøyaktig!Den nye reality-serien Grottenveien 1 har allerede blitt vist 1.episode av,og i kveld blir det nummer 2.Alt av interiør og gjerne oppussingsprogrammer slukes rått av denne damen,og med fargerike personligheter som for eksempel den o så sjarmerende og smørblide Tine blir det nok intriger og dramatikk = god underholdning!?
Forrige uke satt jeg og nesten hev etter pusten da jeg ante konturene av både et badekar med løveføtter,gamle og flotte svartovner,og var det et par skodder jeg skimtet i de fire leilighetene som var bombardert med skrot og rot - hvert par skal pusse opp 2sin" leilighet ?Håper de ikke hiver alt i container´n!

Anbefaler alle likesinnede å se på Grottenveien 1,det begynner klokken 20.00 på TV2!Et skikkelig koseprogram,i mine øyne ihvertfall :)




2 kommentarer:

  1. Hoppas det blir ett bra program, här tittar jag just nu på bygglov, 3 st personer som hjälper människor som inte orkat fullfölja sina renoveringsprojekt...kram VIOLA

    SvarSlett
  2. Helt enig, morsomt å se på, men jeg er kjempebekymret for alt de kan finne på å kaste.... håper bare de finner nytteverdi i noe :o) Klem fra Nina

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.