torsdag 14. mars 2013

Det er ihvertfall ei som er glad...



...for all den flotte nysnøen som har dalt ned siste dagene!I helgen var ungene med sin mormor og morfar på hytta og i den anledning fikk Martine seg nye ski med dei,og hadde hatt det suuuuupert og blitt så flink på ski,både ho og Linus fikk jeg fortalt!Så i går så syns jeg de skulle få bevise det...man får benytte været mens det er her og kose seg tenkte jeg,så på ettermiddagen bar det ned i bakkene her og på med skia!Linus gikk det litt bob bob med til å begynne med og da kom furte-lippa og gutten var ikke veldig villig hverken til å bli med på bilder eller gå mer på ski,mens trulta på bildet såg ut til å være i sitt rette element!Heldigvis kviknet gutte-fanten til igjen også,men da hadde det blitt såpass mørkt at det ble vanskelig å ta bilder.Så denne solstrålen får representere vintergleden:)
I dag var det skoleklasser med akebrett ute opptil flere steder når jeg gikk tur,herlig å se!Jeg er faktisk takknemlig for all snøen og all glede den faktisk gir,vi må nyte!!!
Jeg nyter ihvertfall !


1 kommentar:

  1. Bildet viser iallefall EKTE skiglede, herlig! Er litt glad for at jeg slepper snø selv, men koselig at noen som har den gleder seg over det!!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.