fredag 15. mars 2013

Altfor stort utvalg...



...å du syn og du hendelse kor vi syter og klager når utvalget er for dårlig!I dag er problemstillingen min helt motsatt - det blir så mye å velge i at jeg blir koko!Jeg har nemlig brukt store deler av dagen på å se på hotel i London.Huttetu.Selv om jeg innskrenker både søkeområde og pris blir det likevel problematisk å finne det ene,det rette!Men jeg satser på at dess mer jeg leter,dess nærmere er jeg å finne nettopp det!Men for i dag er nok nok!!!Har glodd side opp og side ned på pad´en og har etter all sannsynlighet firkanta øyne!Dagen har rett og slett kokt vekk i kål og vips så er fredagskvelden her...og midt i alt detektiv-arbeidet mitt må jeg innrømme jeg har vært lat og uinspirert!
Så med dette lille bildet ønsker jeg alle mine kjære venner en herlig kveld videre...her er ungene i gang med taco-laging og borddekning og hele sulamitten,jeg skal fortsette å være lat resten av kvelden....

helt uten dårlig samvittighet!

3 kommentarer:

  1. Å så deilig å være litt lat avogtil!
    Her kom kinamat på døren i dag.......deilig!
    Mannen i huset har bursdag og vi bare koser oss og later oss vi og!

    Gledelig helg søde.

    Klemmmm
    Camilla .

    SvarSlett
  2. HERLIGE ERLIGE TOVEMOR
    SETTER STOR PRIS PÅ BLOGGEN DIN
    JEG HAR VERT SLØV I 2 DAGER NÅ...TIHI
    HÅPER PÅ EN BEDRE DAG I MORGEN
    NYT KVELDEN DU SKJØNNE KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. O yes!!!
    Tusenfryd i er kommet i butikkene...løp og kjøp!

    Fryd og klem igjen:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.