torsdag 28. februar 2013

Tenk å være glad...



...for at det regner!

Det er det ikke mange som er,med minre du bor i Sahara eller et annet særdeles dehydrert sted!Eneste sammenligningen jeg kan gjøre med Sahara forresten er at jeg føler jeg trakker i like mye sand som om jeg skulle gått midt i den ørkenen!It´s´that time of the year ;/


Snøen er borte fra veiene,og det som ligger igjen etter vinteren er all strøsanden!Og hvem drar så med seg den strøsanden hjem?
Mine to firbeinte venner med moppelignende føtter som suger til seg alt sånt slags!Heimen vaskes og vaskes...det bannes og steikes og man undres i slike øyeblikk på hvorfor man akkurat skulle falle for afghanske  mynde-mopper når man en gang for lenge siden først fant "sin" rase...


Så derfor jublet jeg i natt når jeg hørte regnet pisket mot vinduene,- jeg er helt sikkert den eneste Sunnmøringen som kan finne på å være glad for noe slikt!!!???





Og som om ikke det var nok med at jeg endelig kan håpe på litt andre gjøremål enn å vaske gulv,så bringer regnet også et annet gode.For nå kom jeg på at jeg må huske å kjøpe Hunter støvler i London...og da tenkte jeg kanskje at noen av dere visste om et bra sted for et sådant kjøp?Det er ihvertfall ikke smart  kjøpe det på de store varehusene i argaste handlegatene vet jeg...der skrur de nemlig opp prisene på Hunter og sådanne godbiter som for eksempel gjerrige sunnmøringer kommer over dammen for å kjøpe.
Vil gjerne få tak til til Martine også,så vet du om den ideelle butikk så gi meg et vink ;)

 Støvler må man ha ;)

3 kommentarer:

  1. Ho scoperto grazie a Pinterest il tuo blog meraviglioso! Le tue immagini sono splendide ispirazioni che mi incantano! Sono una tua entusiasta neo follower!
    A presto
    Bellalullo

    SvarSlett
  2. Ciao Toves;

    I love Hunters!!!! but with the heels are : j'adoooooooooooore!!!!. Bellissime!
    Xoxo.Eva

    SvarSlett
  3. He, he :o) Jeg skal jammen ikke klage på strøsand i huset heretter.... hos oss stopper det jo faktisk i yttergangen hvor de fleste, merk fleste, tar av seg skoene :o) Lykke til med leting etter Hunter støvler! Herlig å ta turen til London! Men husk at støvler er ganske store og tunge så du må ha med en diger koffert ;o)Ha en strålende kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.