onsdag 9. januar 2013

Jeg lurer på...


...hvor Hortensia-sugen det går an å bli?
Det kjennes sikkert ekstra sterkt nå siden julen er kastet ut,nye gardiner er på vei opp på kjøkkenet og jeg har lagt syk så lenge.
Abstinensene er kraftige,og jeg merker at et par eksemplar av verdens vakreste blomst hadde vært helt perfekt nå!
En liten trøst til jeg er litt mer på beina får dette vakre bildet mitt være...kjøpt for mange herrens år siden da jeg jobbet på Gavehuset,fra G&CInteriors som alltid hadde/har så utrolig my fint!Et bilde jeg er veldig glad i!Tror aldri jeg kommer til å bli lei av det heller...
Må rett og slett komme meg i butikkene snart!Jeg går og stapper i meg all verdens vitamintabletter og ser om underverk kan skje;)


3 kommentarer:

  1. Det var også et rigtigt fint billede.
    Håber du snart bliver helt frisk igen.
    Klem Lonni.

    SvarSlett
  2. Kjempefint bilde :) Vakkert. Ønsker deg god bedring!

    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  3. Skjønner at det begynner å vibrere når du har ligget syk lenge. Nye blomster er forfriskende - særlig når den kommer fra noen en liker ekstra godt.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.