torsdag 24. januar 2013

Det er ikke farlig.....


+


....å gå en søvnløs natt i møte når man har fått siste nummer av Vakre Hjem i posten.Da kan man istedet for å ligge å vri seg fra side til side slå på lyset og kose seg med alt det fantastiske bladet byr på,nummer etter nummer.Hvilket man selvfølgelig også kan gjøre på alle andre tidspunkt .... og det føles like bra.For meg var det ihvertfall godt å ha i natt,men det blir nok lest om og om igjen mange flere ganger,både natt og dag !
I dag er det fredagskos folkens og alle som ikke abonnerer bør komme seg i butikken og unne seg denne godteposen av et blad!

Because you´re worth it!


5 kommentarer:

  1. Ja det er jeg med på :)
    Mye kos med flotte blader, min kjære kastet en gang mange av mine blader....da måtte han ut i papirdunken og ta de opp....for jeg sparer på mine!!!

    He, he :)

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Det hadde blitt ramaskrik,hardaball og tilbøyeligheter til vold i hjemmet dersom min mann hadde prøvd seg på noe lignende!!!!!
      Toveklem ;)

      Slett
  2. Jeg ønskede mig et abonnement på dette bladet til jul.
    Det troede jeg ikke var noget problem, da det også kan købes her i DK.
    Men det kunne desværre ikke lade sig gøre. Min kære mand fik det i hvert fald ikke til. Så fik jeg i stedet bøgerne Sanselig sommer og Sanselig jul, det var jo lige så godt.
    Jeg elsker også at hygge mig med et godt interiørblad.
    God dag til dig.
    Klem Lonni.

    SvarSlett
  3. Trevlig helg till dig!!!
    Kram Sofia

    SvarSlett
  4. Tove...jeg var så SKUFFET over bladet denne gangen!!! Godt at smaken er som baken:-) Drikk et glass varm melk ispedd cognac, så sovner du kanskje:-)
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.