torsdag 10. januar 2013

Deilig....


    

...med litt forandring :)


Prosjekt kaste-ut-julen er snart i mål...det har ikke gått i ønsket tempo siden jeg har vært så syk,men i dag føler jeg den hersens influensaen har begynt å vurdere å slippe taket!
Og da må man jammen det svinge seg!De rødestripete julegardinene har måttet vike plassen for fargerike kopper og kar,i sin tid kjøpt som metervare på Åhlèns,så har jeg sydd på rosa kanter.
I vinduskarmen står julestjernene dessverre like fint...men skal herved mishandles til døde slik hortensia-suget mitt kan tilfredstilles!På veggen bak kjøkkenbenken har jeg endelig byttet ut barnas kunst og Alfabet-plakaten med noen skjønne gamle Dukke-Lise ark som jeg har hatt liggende i evigheter.På kjøkkenet vil jeg ha glade fargeklatter og glade unger:)



 I dag serverte jeg Kålgryte à la Rigmor...mange kjenner nok til den fra før men om ikke anbefaler jeg å prøve den...nydelig god!
Vi måtte ihvertfall være om oss og benytte oss å lage den nå mens Gubben er i Molde på jobb...tenk om han sitter på ferga og leser at slik "styggedom" serveres...kål er jo nesten det verste som finnes må vite...ja da spørs det om han blir værende i Molde??
Det var ihvertfall ei som var fornøyd,selveste Fruen i huset,-
kjekt med litt forandring både i vinduene ogpå middagsbordet ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.