onsdag 26. desember 2012

Perfekte julehjem


...i hopetall blinker om kapp med julekuler og glitter på nettet!
Akkurat den kategorien føler jeg slett ikke vårt hjem glir inn i - her er stoda langt i fra perfekt...i alle fall picture perfect.


Men det kunne likevel ikke vært mer perfekt for meg.Så deilig det er å ta livet helt med ro...ligge i sofaen og pleie seg selv og influensan som har kommet på besøk!På beina innimellom,og pynter litt enda,haha!!!Det tar visst ingen ende på all julepynten!!I år er den plassert for det meste på kjøkken og litt i gangene,på stuen vil jeg ikke har for mye av det røde i år kjenner jeg.


Desse bildene viser et perfekt julehjem.Svensk og koslig fra a til å.her er det heller ikke så mye rødt,men julestemningen er til å ta og føle på likevel:)
Siden jeg føreløbig ikke makter å krype ut av pleddene jeg har tullet meg inn i får det være dagens bilder så langt,jeg vet sanneligen ikke når jeg skal makke meg til å ta litt bilder her jeg?Snart forsvinner lyset for i dag også,så det blir ikke idag!
I dag blir det faktisk fint lite av alt mulig!!!Kaaanskje skal jeg lage middag til folket? (Det må i så fall være noe som koker seg selv!)Jeg kjenner jeg må psyke meg opp...bayonneskinke kanskje?




Har ihvertfall helt nødt til å holde liv i fyren...det brennes ved så det står etter her,jeg hutrer og fryser visst uansett.Feber;/



Planene om å invitere familien hit på en matbit blir utsatt og utsatt...nå i julen skulle jeg ihvertfall gjøre det hadde jeg bestemt meg for....men det er heldigvis håp enda da!


Man skal jo spise og stappe i seg så mye godt i julen,men jeg er mest av alt matlei og har ikke lyst på så veldig mye jeg...skjer det samme hvert år!Bare jeg som er slik mon tro??

Neeei....dere skjønner vel omtrent  hvordan stoda er...sløvt er bare for-ordet!Så jeg leter frem et par tepper til og tuller rundt meg,og legger meg til å tenke på alt jeg både vil og burde gjøre!Mens jeg ser på alle andres perfekte julehjem ;)

Fortsatt God Jul !

4 kommentarer:

  1. Håper formen er stigende og at du er frisk som en fisk til nyttårsfeiring ;-) Mye sykdom rundt om kring denne julen leser og hører jeg. Vi har hatt litt feber men heldigvis ellers bra.

    Nydelige bilder du viser!

    Vakkert innpakkede presanger under her også, nydelig!

    Ønsker deg fine juledager videre ;-)

    SvarSlett
  2. So wonderful pictures. I enjoy! Thank You <3

    SvarSlett
  3. UFFA TOVE SÅ TRIST ATT FORMEN SVIKTER!
    DETTE VAR ETT NYDELIGT HJEM
    HÅPER FORMEN STIGER RASKT<3
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:))

    SvarSlett
  4. Merry christmas to you, I really hope you feel better soon.
    Nice photos you have here, always so inspiring to visit your page.
    thank you
    audur
    & thank you for all your lovely comment's on my blog :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.