tirsdag 11. desember 2012

Ønskeliste fra Hviit.no...

...hvor fristelsene er mange,noen store,noen små!Så mye tøft man kan ha lyst på...her har jeg samlet et lite knippe av alt det fine man kan få abstinenser av i nettbutikken til hviit - sveiper du innom du også så er jeg sikker på du ender opp siklende du også!Siden lommeboken slett ikke tillater at jeg prioriterer alt jeg har lyst på fremfor julegaver,håper jeg at hell og lykke svinger min vei for hviit har faktisk en utfordring på gang der en veldig heldig vinner kan motta noe på ønskelisten i posten!Jeg håper på noe av dette :)



2 kommentarer:

  1. Mye fint.
    Ha en flott dag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Tove! Utrolig mye fint der ja:)
    Kos deg med julehandel!

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.