onsdag 19. desember 2012

Nesten det gøyeste...



....til jul er å finne pen-klær til ungene.Ganske så tullete selvfølgelig,men når man er veldig glad i barneklær så blir det ekstra gøy de få gangene i året man kan klaske til og pynte dem!
Så den gleden unner jeg meg å ha,om enn den kan virke overfladisk
sånn "in the big picture"!Men i år dere...har jeg ikke funnet kjolen.It altså.Så ikke vet jeg hva frøkena i huset skal ha på seg på julaften,- jeg har knapt nok sett noe fint i butikkene :/
Fant en kjole jeg virkelig likte fra Memini i lyseblå nyanser med noen rysjer på som var helt skjønn,men ikke stor nok til Martine.



At ikke jeg sjekket litt før og bestilte kjole fra 
I Love Gorgeous



Her kan man trygt si utvalget var upåklagelig og det skulle være noe for enhver smak...godt å vite,til neste år for eksempel :)




Så i år får snuppeluppa grave inni klesskapet sitt og se hva hun finner...det blir vel ei råd!!Linus er kjempekry for han har fått seg verdens kuleste sølvsko,og i skapet henger antrekket klart
- svart bukse med blå oppbrett nede,hvit genser med påtegnede bukseseler og slips i sølv og litt blått,og en svart blazer med pinstripes...gjett om han blir kul!!!




Og ho mor sjøl blir vel det største problemet...har ikke engang tenkt på hva som skal på skrotten den store kvelden,det finner jeg nok ut et par timer før det braker løs...jeg jobber best under press innbiller jeg meg så da får vi se hva vi kan finne!
Jeg synes vel som de fleste kvinnemenneske at jeg har iiingenting i skapet mitt....




Og ikke skal jeg kjøpe noe nytt heller.Har egentlig vært shoppesugen lenge og til stadighet sett så veldig mye fint i butikkene,men nå ser jeg snurten ta vårvarene som begynner å komme inn og da blir jeg litt mer nysgjerrig på hva vi har i vente på den fronten heller...




Det er jo egentlig veldig dumt at klærne skal komme inn i butikkene uten sammenheng med sesong...hva skal vi med sommerklær på denne tiden liksom?Og vinterklær i august?Forstå det den som kan...jeg synes nok leverandørene gjerne kunne forskjøvet kolleksjonene sine med en måned eller to jeg da - men like fullt synes jeg det er like gøy når det nye kommer,enten det er nå høst eller vår,og jeg merker lysten til å fornye seg kommer krypende.Tipper nok I Love Gorgeous her kommer til å ha mye fristende vårnytt til tausa i heimen også...
verdt å ta en titt innom på nyåret også,dersom du synes det er like gøy med barneklær som meg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.