onsdag 12. desember 2012

Man tager....




...et par meter hyssing,x antall klesklyper,hittil mottatte julekort,kristtorn i en vase,frukt på fat,en engel eller to og oppvask som matcher skader heller ikke
- vips så har et blitt julestemning på og over kjøkkenbenken også!

I år tenkte jeg kjøleskapet skulle slippe unna julekortene...der henger allerede så mye fra før av på det at det var på høy tid å tenke nytt kom jeg til.Det enkleste er visst ofte det beste,så da blir det julekort på snor over kjøkkenbenken hos oss i år.Egentlig en praktisk og koslig plass å henge de kom jeg frem til,for her jobbes det masse og da er det koslig å titte på alle fine kortene mens man likevel er i området!
Så var det mine egne julekort da *host,hark* -
når blir de ferdige min tro?Dårlig samvittighet,men det skal vites at jeg har prøvd å få ungene med på leiken men det har kommet noe i veien hver gang...

kanskje i dag?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.