torsdag 27. desember 2012

kvikk,kvikkere...


...kvikkest! 


Det er meg det!Prøver ihvertfall mitt beste,selv om jeg kanskje i all "hemmelighet" mellom meg og deg kjenner at jeg burde ha lagt vannrett i dag også.Men så ble det istedet mye loddrett stilling i dag,når jeg først kom meg på beina så var det så godt og til tross for febertokter,nysing,snufsing,hosting og harking...så var det herlig-deilig-tipp-og-topp :)






Så glad er jeg for at jeg har vært på beina en stund,at jeg rett og slett måtte slå til med denne vitaminpillen av en bolig!
Riktignok har det blitt tatt bilder til den store gullmedalje i egen heim i dag,men de får jeg ha på lur til litt senere på kvelden...akkurat nå har jeg meg bare en liten stund på baken og kviler skrotten litt.Skal la den gode arbeidslysten få enda litt mer utløp...siden den først var på besøk ;)




Om det var denne madamen som bodde her hadde hun nok blitt lei av rødt året rundt...men på en hytte eller et sommerhus kunne det nok passe inn!Uansett er det ihvertfall et utrolig koslig og festlig hjem å få ta en titt inn i!Og akkurat passe oppkvikkende slik jeg kanskje kan fortsette en liten stund til...
tjallabais så lenge godtfolk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.