fredag 28. desember 2012

For å være på...




...den helt sikre siden!!!


Det er jo det best å være,i grunnen når det gjelder det meste her i livet.Så derfor safer jeg.Jeg gjemmer desse bildene i min eget "lille" inspirasjonsalbum...nemlig Sammensuriumet.Desse bildene har nemlig kommet på avveie før og skal absolutt forhindres fra å gjøre det samme igjen.For denne tallerkenhyllen har jeg nemlig bestilt en kopi av hos snekker Andersen.Hadde det ikke vært nettopp for at bildene hadde kommet på avveie hadde den nok hengt og dinglet på veggene mine allerede.Men den som venter på noe godt...klarer godt å vente litt til ;)
Nå vet jeg i alle fall akkurat hvor jeg finner bildene!
Praktisk med blogg gitt!

bildene er fra en annonse på Finn.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.