mandag 26. november 2012

I gang....


....endelig kom det litt kaldere dager,og ikke minst tørrere dager.
Denne helgen har vært helt nydelig!Dessverre har mye av tiden blitt "kastet bort" på julegavehandling,men bare fordi jeg måtte.
Min bror kom nemlig på en liten forretningsreise til Ålesund og da var vi gjerrige sunnmøringer raske på labben og tenkte vi kunne slippe unna styggmange penger på frakt,så det var bare å benytte seg av anledningen og få sendt med han.Og som dere vet skal ikke gavene bare kjøpes inn,de skal pakkes inn også.Det tar også sin tid.Så nå føler jeg at jeg har hatt den bloggtørken og det er ikke bare eksemen som klør i fingrene om du skjønner...nå skal det tastes!!;)
Innimellom har jeg faktisk vært pittelitt kreativ,og hageporten har fått seg et lite vinterhjerte.Bjørkegrener som base,så brukte jeg vintergrønt rundt og avsluttet med perler på snor.Enklere blir det ikke...sånn bortsett fra å kjøpe ferdig i butikken da.Men det er jo ekstra kjekt å lage noe selv,ikke sant?
Deler hjertet med alle dere som besøker meg selv om jeg ikke skriver noe som helst...hundrevis for dagen varmer ihvertfall mitt hjerte :)
Takk til nettopp deg som titter innom!!!
Og jeg må bare si jeg er helt overgitt over alle som følger meg på Pinterest,jeg har godt over 5000 følgere allerede,og jeg er så glad for å kunne "share the candy" med alle som vil,likedan som jeg med glede og fryd finner nye inspirerende bilder å "pinne" fra andre!


Nå håper jeg virkelig dette herlige været fortsetter,for meg må det gjerne bli enda kaldere og komme snø også,(det har selvfølgelig absolutt ingensomhelstting med at det blir rene hundelabber og rene gulv å gjøre ;) - jeg gleder meg til å få pynte litt mer rundtomkring utfor dørene.Pisty skal helt sikkert sjekke ut de kommende prosjektene også,slik som han gjorde med det mystifistiske hjertet som ble hengt opp på porten.Passet bra at han leker linselus midt inne i hjertet,for han er jo min hjertevenn :)
Fiiiineste porten her har forresten papsen laget - 
kanskje var det han som burde være inne i hjertet her?
Han er ihvertfall i mitt ekte hjerte !
(Neeeeida,det var ikke smisk med tanke på julen og en viss tallerkenhylle som tilfeldigvis fant veien til mailen hans ;)

det er helt sant!


1 kommentar:

  1. for en fin port! og ikke minst pynten:)
    Kjenner meg godt igjen med å ønske seg kulde og snø..hvite gulv og 8 kattepoter + 4 voffsepoter gjør at jeg setter nesa i sky og later som ingenting når jeg kommer hjem fra jobb hihi, dessuten er regnjakka mi blitt for stram over magen så nå MÅ snøen komme;)
    kjempekoselig blogg du har!
    Ha en fin uke!
    klem Cathrine

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.