onsdag 7. november 2012

Helt uimotståelige...


...er desse skjønne små frøknene på bildene til Pale Cloud!
Så lekre omgivelser,at man ikke bare får lyst på klærne,men gjerne hadde tatt for eksempel sofaen på kjøpet ;)


Men det er altså klær det reklameres for her!!!De skjønneste plagg i duse,lekre farger!Og bak merket står norske Marion Reynolds.Hun gikk over til å designe barneklær da hun fikk sin datter Freya i 2010 og merket selges nå i mer enn 20 land!!!
Ikke verst..og jeg skjønner hvorfor!!!



Blir det lekrere liksom?





 Faktisk kjenner jeg nesten at jeg skulle ønske klærne fantes i voksen størrelser også når jeg ser på desse bildene...for noen fine farger og fine klær!Fine klær ja...jeg driver og surfer rundt på nettet for tiden og prøver å finne juleantrekk til de to håpefulle i heimen...så det er på den måten jeg virret meg inn til Pale Cloud og ble totalt distrahert av det jeg fant her!!!!
Jeg blir ikke så lett distrahert...sånn bortsett fra når jeg finner noe jeg liker men da blir jeg til gjengjeld megadistrahert
- slik som akkurat nå!!!Dette glir nemlig meget lett igjennom sensuren min,alt sammen!!!








5 kommentarer:

  1. Så fine billeder og så fint tøj.
    Min den ældste på 9 år har helt sin egen ide om hvad der er smart og hvad der ikke er. Så det er ikke let bare at købe noget til hende længere. Nu vil hun være med.
    God dag til dig søde Tove :-)
    Klem fra Lonni

    SvarSlett
  2. Så mye fint.
    Mine vil helst bestemme selv hva de skal ha, jeg er ikke alltid helt enig :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Åå fantastiske Bilder, og ja, enig med deg...kunne gjerne hatt de klærne selv;)

    SvarSlett
  4. WAW SÅ MASSE LEKKERT!
    SYND MEG OG TRINE IKKJE SYNST DET SAMME ALLTID LENGRE;)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.