mandag 29. oktober 2012

Skal tro om det er....


...like hvitt ute i dag som i går???Det var så herlig med alt lyset snøen,den blå himmelen og solen ga...ikke bare ute men inne også!!!!på denne tiden av året er det jo enkelte dager man har lyset på nesten hele dagen føles det ut som!Jeg får vente noen timer før jeg ser ut,enda er det midt på natten og kølandes svart




Så da tar jeg meg en tur "på besøk" igjen jeg da!For her var det akkurat så lyst og deilig som man følte man hadde det selv i går!
For noen enorme rom..aner vi et gammelt fabrikklokale mon tro?
Stilig med bjelkene i taket og de gamle,skjønne vinduene!!!


Peisen får nok gjøre god nytte for seg,for her var det mye å varme opp - rålekker sofagruppe forresten...koslig sitteplas :)


Klassiske møbler går igjen overalt,og innredningen er enkel men utsøkt!Less is more ?


Her var det nå i overkant tomt synes nå jeg da...men det kan nå være kjekt med eget dansegulv;)




Enda en lekker sofa og stoler,en lignende sofa bare måååå jeg ha en vakker dag!!!

Spisestuen,eller etestova som de sier på solgt - er ikke det et knakande koslig program forresten - her er den koslig med sine gamle og flotte møbler,filleryen på gulvet står i stil!


Og man ser at kjøkkeninnredningen også er ganske enkel og spartansk,men tøff  til tusen!


Skjønn barneseng på rommet her...like gjennomført for de små også!


Badet byr på litt mer kontraster med svart råstilig badekar og svarte fliser...med en elegant sofa helt etter min smak har beboerne rikelig plass til også.Deilig lys fra takvinduene,et herlig bad!



Huset/Bygningen er heller ikke direkte stygg fra utsiden...så utrolig lekkert man har renovert og laget til rundt husveggene!!!
Siden jeg heldigvis ble trøtt igjen midt under dette innlegget som jeg begynte på midt på svarte natten,så klarte jeg heldigvis å sovne til igjen.Nå er det morgen og solen har tittet frem og nok en fantastisk dag har åpenbart seg!!!Jeg må sjekke inngangsdøren vår som fikk seg et strøk med maling på innsiden i går kveld - 
spennende å prøve fargen Regndråpe fra Jotun,den er helt lysgrålillaaktig men muligens litt for lys?? Kanskje må jeg over til Gustaviansk Blå? Eller mikse en farge selv?Det blir spennende å se,så jeg er veeeldig glad for at vi har fått det fantastiske lyset i dag også...

deilig med hvitt,ute og inne :)


3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, tenk å ha så store rom. Selv om jeg nok hadde fylt dem litt mer, ja.

    Hos oss er det hvitt i dag også, hvitt med sol.
    Klem

    SvarSlett
  2. Too much white for me, but even beautiful!
    Débora

    SvarSlett
  3. HALLO TOVEMOR:)
    HERLIGE BILDER!
    MÅTTE NÅKK HA PUTTET INN LITT MER JA;)
    SPENT PÅ DØRA DI!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.