onsdag 24. oktober 2012

Noe finner man....

 ...og noe finner man slettes ikke!En viss nøkkel for eksempel...
like ufunnet enda,og madamens popularitet synker drastisk for hver time som går må vite!Sjokoladesuget til Gubben når også stadig nye høyder,men heldigvis har han funnet seg noen nøtter å stappe i seg i stedetfor (som om ikke vi hadde nok med den egentlige nøtten for tiden liksom....) Midt i "nøtteknekkingen" før på dagen måtte jeg rett som det var sitte litt på stompen,og da ble dagens postkassefangst gjennomgått.Blant annet Maxbo-brosjyren.Som hadde 25 % på et eller annet kjøkken...hvem la merke til det liksom når det var kjøkkengulvet som lyyyyste mot meg!Kunne det være at jeg faktisk hadde funnet noe annet jeg har lett etter lenge???Gulvet?The GULV med store bokstaver???Maxbo ble kontaktet på den vidgjetne fjesboka i ei folandes fart og like raskt kom svaret.Gulvet selges på Maxbo,er fra Alloc og er fra kolleksjonen ved navn Commercial.Me happy!Dette er det nærmeste jeg har kommet de to gulvene som jeg har falt for på de to øverste bildene ... ikke fullt så avskallet look men veldig fornøyd likevel,for de aller fleste gulv jeg har tittet på har med brunt i seg enn grått,men her var doseringen perfekt (det må forresten nevnes at bildet i katalogen var mye bedre enn dette eneste ene og dårlige jeg fant på Alloc sine hjemmesider...som burde bli myyye bedre på inspirasjonsbilder,hint hint)!Ser rett og slett for meg en suksessrik forvandling på gulvene her...men det blir nok ikke før på nyåret...nå står bursdager i kø og julen banker snart på døren også så da får man vel begrense seg litt enda.Men o lykke da...så deilig det er å finne ihvertfall noe av det man leter etter!Faktisk ga det mersmak!Nøkkel where art thou??



7 kommentarer:

  1. Jeg synes det gulvet du fant var finere enn de to ovenfor. Skal jammen snuse litt på det gulvet selv. Synes gulv er litt vanskelig egentlig...Takker for tipset og håper du finner nøkkelen også!

    SvarSlett
  2. Så lekkert :)
    Får ta en titt på maxbo jeg tror jeg!

    SvarSlett
  3. NEI TOVERMOR DETTE ER JO NESTEN KATTASTROFE...
    DU MÅ LÅVE DUSØR ;))
    UFFA STAKKAR DERE HÅPER VIRKELIG DEN DUKKER OPP!!
    FLOTTE GULV!
    SYNN JEG IKKJE ER SYNSK SÅ JEG KUNNE JULPET DEG:))
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  4. Har også vært på utkikk etter nye gulv.......så kanskje skal eg ta turen til Maxbo ;))
    Elles håper eg dåkke finne nøkkelen snart!! Er ei vimse sjølv og skulle hatt bip bip for å finne både nøkla, lommebok og telefon - men då må en ha bip bipen for hand, dermed er løysinga å få den under huda!! :))
    Lykke til med leitinga :))
    Klem -Anja-

    SvarSlett
  5. Hei Tove, Takk for koselig kommentar inne hos meg!
    Jeg kjenner meg igjen i gulvjakten.. jeg var der for noen år tilbake... Ikke lett i det hele tatt...
    Vi valgte smoked eik.. denne er mørkere og IKKE trefarget.. men mer "støvet" grå... falt for den med en gang og har ikke angret ett sekund!! :O))))

    Ønsker deg en fin dag videre!

    SvarSlett
  6. Gulv er vanskelig, men det gulvet så flott ut.
    Vi var gjennom gulvjakten for snart 2 år siden, og utrolig nok så fant vi drømmegulvet med en gang :)

    Jeg rotet vekk klokken min, utlovet en gigantisk dusør (fikk klokken til jul og rotet den bort i februar, ikke bra)Likevel, klokken dukket ikke opp igjen, nå tror vi kanskje vi har bygget den inn i veggen.
    Jeg håper dere er mer heldig med nøklene!!
    Klem

    SvarSlett
  7. Hehehe... gøyal lesing, håper nøkkelen dukker opp etter hvert da:))
    Så flott at du endelig har funnet gulvet du har vært på utkikk etter, det ser unektelig tøft ut!:)

    Ønsker deg en riktig fin torsdag Tove:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.