søndag 28. oktober 2012

Helgens hendelser...

Linus sin aller første håndballkamp!!!En ivrig og kry gutt jubler!



Og fra håndballturnering gikk det rake veien til Halloweenfest hos Jonas...hurtigsminking men ungene var visst fornøyde heldigvis :)


 Søndagen hadde det kommet enda mer snø,og akebrettene kunne letes frem igjen til stor begeistring fra våre to solstråler !







Og tenke seg til,helgen ble perfekt avsluttet med ikke mindre enn to helt ryddige barnerom (opp med flagget) og enda bedre...tenk å legge seg og ha mistet sin aller første tann da!!!Endelig var det Linus sin tur!!!!Mamsen skulle bare rigle litt...som den sadisten hun er så ble det visst litt mer enn litt rigling - plutselig spratt den ut og gutten var like blid,kunne ikke komme seg fort nok opp trappene for å fortelle faren den enorme nyheten!!!Litt inside-informajon har kommet meg for øret,så jeg vet med sikkerhet at tannfeen har vært på besøk i løpet av natten så det blir nesten like spennende å våkne!

Maaange kjekke begivenheter :)

1 kommentar:

  1. Så fine billeder.
    Flot med fin medalje. Der var sikkert en der blev stolt.
    Og så en mistet tand. Her er der endnu ingen løse. Mon de overhovedet kommer?
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.