mandag 1. oktober 2012

Grøss og gru....


 ...i daag var det virkelig knallhardt å stå opp.Vekkerklokkelyden virket mer terroriserende enn noen gang,øynene ville virkelig ikke opp,og kroppen begynte uken med full streik!Så nå har jeg rett og slett krøpet nedi sengen igjen,- full av dårlig samvittighet over alt som skal gjøres...men som får vente litt til rett og slett!
Når jeg står opp igjen derimot...blir det full gass forhåpentigvis!


 Blant annet har jeg et prosjekt på gang som jeg håper kommer i orden i dag,og da skal jeg selvsagt vise dere hva det er senere.
I mellomtiden er jeg på god vei inni drømmeland med denne helt herlige drømmeboligen ...en ganske så perfekt overgang ikke sant?


Boligen ligger til salgs hos søta bror og jeg er sikker på den som kjøper dette huset mer enn gjerne også kunne tenkt seg inventaret 
også,her er det så mye vakkert i hvert et rom ... *drømmer*


 Møbler,giner,hatteesker,skap,vindusskodder - jeg tror ikke det er snorkelyder jeg hører enda så jeg har nok sannsynligvis rett og slett fått pustebesvær av så mye deiligheter på en og samme gang!!! 



Og så sjarmerende kan et vaskerom være!!!Ligner ikke mitt akkurat...der er det total mangel på sjarm men man får gjort det man skal,og skal det skal jeg senere.I laaaange baner...bare å glede seg


 Nå som jeg har begynt å male gangene hvite har vi jeg bestemt oss meg for at trappen også må bli lysere.Kan knapt vente med å skifte når man ser så lekkert og deilig det er...har alltid tenkt at å ha lyse farger i trappen er idioti med hundene som skitner til,men jeg har konkludert med at vaske må jeg jo gjøre likevel så da så!!!




Og om jeg får det som jeg vil så blir det kakkelovn på meg også....ikke på kjøkkenet men nettopp i den tidligere omtalte gangen 
- men det ser slett ikke dumt ut å ha en slik som knitrer og gir varme på kjøkkenet heller da!I grunnen så var det vel ikke noe som helst dumt med dette kjøkkenet i det hele tatt??







 Stuen holder selvsagt samme lekre stil !


 Jeg takker for at vi fikk komme inn gjennom porten og ta en titt i dette fantastiske huset,nå føler jeg meg helt salig og er klar til å legges på lading og drømme søtt ....for så å komme meeege sterkere tilbake.En ting er sikkert...
troen må man ha!

8 kommentarer:

  1. Heisann,

    Uansett hva som skjer så må vi aldri miste troen eller håpet! Jeg har alltid et håp på at ting skal blir bedre så mange fronter og jeg prøver så godt jeg kan. Har jeg ikke troen eller håpet så er det bare å gi opp drømmene våres. Det er det som er litt magisk, man tror, håper og drømmer og en dag så ordner det seg for både snille jenter og gutter:)

    Ønsker deg en riktig fin og kreativ uke:)

    KLem Davina

    SvarSlett
  2. HÅPER DU HAR KVIKKNET TIL SØTE TOVE!
    OG ATT DU FÅR EN STRÅLENDE DAG!
    BILDENE ER SÅÅÅ FLOTTE!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. This house looks amazing! i love all-white interiors!

    SvarSlett
  4. Så utrolig mye flott det var i det huset!! Både i rommene, men ikke minst i detaljene. Takk for at du deler slike herlige bilder :)

    SvarSlett
  5. Fine billeder som altid hos dig. Det var jo et rigtigt flot hus. God inspiration.
    Kan læse mig til i forrige indlæg at i har fået et nyt familiemedlem. Tillykke med dejlig og sød kanin.
    Synd at du ikke fik fat i bordet som du kørte efter. Bedre held næste gang.
    Rigtig god dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  6. I thank for your lovely words and am glad very much about it. A great praise! Now I will look around on your Blog. He is so wonderful!

    Hugs from Germany
    Nicole

    SvarSlett
  7. Einfach himmlisch! Simplement divin!
    Herzlichst
    Dea

    SvarSlett
  8. Oh so rich, romantic, and elegant!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.