søndag 16. september 2012

Våte drømmer....


 ...eller kanskje heller mareritt?


Jeg bør nok finne sengen om ikke så altfor lenge...det aner meg at jeg kan få besøk i sengen i natt,av minst ett av barna våre.
For det blir nok skumle drømmer fra det våte element i natt!
De fæle,papegøyespisende haiene i Kontiki gjorde nemlig uslettelig inntrykk og ga en aldri så liten støkk i sjelen!


Ungene og flere til gynget visst da de gikk ut av kinosalen,etter å ha sett på den fantastiske flåteferden til Thor Heyerdahl & co
og praten gikk resten av kvelden om filmen og alt de funderte på.
Ikke så rent lite.Viktigst av alt var selvsagt å understreke at haier finnes det ikke så mange farlige av i Norge :)


Det gikk en stund før de sovnet,mye å tenke på etter filmen.Så nå er altså spørsmålet når de våkner og kommer forskrekket inn til 
mamman sin og heller vil sove trygt og godt med henne!!Som Linus deklamerte selv da vi var ute og gikk en liten tur med hundene etter kinoen; "Ej he litt av en fantasi skjønna du mamma!!"

Filmen anbefales både de med og uten fantasi!

3 kommentarer:

  1. Håper det blir en rolig natt hos dere da;-)! Jeg måtte laste ned Google+ for å klare å legge inn bilder på bloggen. Litt knoting til å begynne med, men det ordnet seg tilslutt:-)!!

    Ha en herlig uke:-)!
    Klemmer!!

    SvarSlett
  2. Det kan bli mange inntrykk av filmer, både for liten og stor!
    Håper de kom seg igjennom matten uten for skumle drømmer :)

    Ønsker deg en fin mandag :)

    SvarSlett
  3. Godt å kunne få litt trøst da. Har ennå ikke sett filmen, men jeg har hørt at det er en fin film. Skjønner at det kan være en film med en del sterke inntrykk.

    Mange fine bilder du deler under her. Ser at den ene hunden din er syk, håper den kommer seg raskt. <3

    Ønsker den en flott høstuke!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.