søndag 16. september 2012

jeg tuner meg inn...










...på sol,sommer,palmesus og varmegrader allerede!Nå skal vi nemlig straks på kino hele bølingen,og bli med på eventyr i form av Kontiki-filmen!!!Så bare for å få varme opp vår kalde,våtsamme kropper etter dagen i dag tar jeg en snartur til Mykonos og dette
lekre hjemmet!Blått hav...ser herlig ut!Og like herlig er måten innredningen tar igjen nettopp den flotte blåfargen i hele huset!
Her skulle man jammen hatt seg noen dager med slaraffenliv!!!
Men - tror ikke det blir helt feil å se Kontiki heller,Thor Heyersdals historie er fascinerende og helt fantastisk,og jeg forventer meg en storslagen og flott film!Blir nok kjekt!Så får jeg kose meg senere med bloggene deres når jeg tar meg en liten runde utover kvelden...natta...morningen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.