tirsdag 28. august 2012

Noen menn lærer aldri....

 Når en mann er vekke på forretningstur,
må han huske at kjerringa kan 
bli ganske sur!
Dager uten livstegn er 
slett ikke bra
-da blir kjerringa slett
ikke gla'
Riktignok er du ikke i Kina
eller Istanbul
men når jeg sier du kan ringe hjem
er det ikke tull!
Her er unger som vil høre
fra pappa'n sin
og jeg gjerne fra (den hersens)
Gubben min!
Har prøvd å hinte mang en gang
opp igjen samme klagesang:
Vis at du tenker på oss
i vårt hjem...
så kan det hende du får en
velkommen tilbake klem :/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.