torsdag 2. august 2012

Når jakt-sesongen er i gang.....



...og diverse katte-krapyl hopper rundt i vinduskarmene med livet til låns mellom matmors blomsterkrukker og skal få tak i den ene fluen etter den andre,da blir det litt svinn!!!:/
Det blir også ekle,ufyselige knaske-lyder idet byttet inntas,-
ingen videre utbrodering av den saken!
Det kan også høres en del brøling fra et galt kvinnemenneske som løper vilt rundt og prøver å stoppe diverse katter på fluejakt,hun kan muligens med litt flaks skimtes løpende fra vindu til vindu i huset her,noe fordreid i ansiktet.
Selvsagt ikke fordi hun er opptatt av å redde langevågens fluebestand....derimot har hun mer angst for hvordan det skal gå med krukkebeholdningen sin siden det knaser i gulvet rett som det er.På bildet under ser dere hvordan det gikk med den andre av to like krukker som matmor har hatt i sikkert 10-15 år,innkjøpt den tiden jeg jobbet på Gavehuset og som jeg var glad i!
Men kanskje var tiden moden? Når jeg helt tilfeldig gikk meg på de lekre urnene på det øverste bildet her til halv pris på Til Bords så skjønte jeg at det nok var skjebnen som hadde en finger med i spillet...det har blitt kastet noen lengtende blikk på dem en stund!Så da får man bære være glad da, og tenke at

det er aldri så galt at det ikke er godt for noe!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.