fredag 24. august 2012

Det er ikke fritt for....










...at man føler seg litt slitt og utvasket og med litt riper i lakken  når man av en eller annen helt uforklarlig grunn "må nødt" til å våkne i firetiden hver natt.
Hvem har stilt inn det på autopiloten min?For det er ikke meg!!!!!
Og like sikkert som at skolene begynner på igjen i August,er det at da begynner syker av forskjellig slag å komme på besøk.
Martine har vært nede for telling i to dager nå,med kraftig forkjølelse og mye feber.Og lagt ved siden av meg om nettene og pratet både kinesisk(?) og kastet handduk på meg...feberfantasiene har vært mange og rare!I natt ligger hun heldiggvis ikke her slik at jeg får klimpre litt på pc'n,mens jeg kjenner jeg selv svir bak i halsen og nesen begynner å "dette" seg til!Typisk det også;) Sånn i tillegg til den vanlige kroppsverken ,bare for å gjøre stoda enda bedre;)
Så det er kanskje ikke så rart man føler seg litt slitt i patinaen?Hihi,jeg har jo til og med falingsflekker her og der ser jeg,har malt et par vegger på Linus sitt rom og da treffer man jo ikke bare veggene....
Man får håpe på at det har sin sjarm,- det har det ihvertfall når det gjelder interiør og jeg blir ihvertfall sjarmert i senk av alt det fine,gamle,tøffe,slitte jeg ser her !
Like sikkert som skolestart og syker,er oppstart med treninger og kamper i helgene...så derfor er det ekstra irriterende å ligge her å vri seg og makke for jeg må selvfølgelig tiiidlig opp om noen timer også for å bli med Linusfanten på kamp...
så da må vel jeg også prøve å være 

fit for fight??

vía Living etc

1 kommentar:

  1. HEI PÅ DEG TOVE :))
    Uff ja er der ikkje typisk ...Trine er i full gang her også sår hals feber og hodeverk.....
    vi får tenne lys og kose oss som best !!!
    klemmer i fleng fra Eli :))

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.