onsdag 8. august 2012

All the colors of ....






....the rainbow!







 I kveld var jeg på kino sammen med ungene,tantejenta Marie og søster Linda,og vi så på Madagaskar 3.Og det ble en herlig opplevelse...ihvertfall når vi endelig fikk satt oss ,senket skuldrene,begynt på godisen,fikk på 3d-brillene og filmen begynte
- da var det action fra begynnelse til slutt.Masse herlig humor,
mange fengende partysanger som fikk dansefoten til å bevege seg i takt,herlige figurer og snakke seg om eksplosjon av farger da!!!!
For en fantastisk film,- at det går an å lage noe slikt er beyond min forståelsesevne men det får de nå styre med de som styrer med slikt,- store og små er privelegerte som kan få oppleve slike eventyr på kinolerretet.Og på dvd.For den skal kjøpes,vær du trygg!Slike filmer blir man rett og slett glad av,og glad i!!!
Og kan sees gang på gang og er like morsomme da også :)









 Når ungene til og med glemte å spise opp knasket sitt,så sier det sitt!Da er filmen virkelig fengende for å si det slik!




 




 Så med alle desse fargerike bildene som i seg selv  er herlige og rene lykkepillen av noen interiørbilder,anbefaler jeg absolutt alle å ta seg en tur på kino!Filmen er helt crazy akkurat som fargene og mønstrene du ser her.Og mere til.Madagaskar 3 er et fyrverkeri du bare elske!!!!Og hvem blir vel ikke i godt humør av både fargeklatter i interiøret og fargerike rollefigurer?Så ta deg en tur....
images pinterest


5 kommentarer:

  1. Takk for både hyggelige ord og gratulasjoner : ) Sukk, ja jeg ble helt utkjørt. Har det med å ta i ; ) -Men ble et flott selskap og masse deilig mat til de 20 gjestene, så det var selvfølgelig verdt det. Lille bursdags snuppa var helt i fyr og flamme : )
    Link til kake oppskriften ligger forresten ute nå om du ville prøve på den ; )

    Så utrolig flottte glad bilder du viser altså <3 -Nydelig!

    Madagaskar 3 har jeg ikke fått sett ennå, men både 1og2 var hysterisk festlige, så må få sett den med. Ha, ha! Ja, når barna ikke har spist opp godisen sier det seg selv : D


    Stor klem til deg og ha en tipp, topp dag : )

    SvarSlett
  2. Ooooooh, I love all this colours.
    Have a nice day
    Angi

    SvarSlett
  3. Blir i godt humør av disse bildene, vorfor er folk flest sååå redde for denne farge ?ønsker deg forsatt en fargerik dag skjønne Tove:)
    rosa klem fra Eli:))

    SvarSlett
  4. Wonderfull colors .... Thanks !!!!

    SvarSlett
  5. Så mange flotte og fargerike bilder du har lagt ut. Ble skikkelig glad av og se på. Masse inspirasjon her, jeg som elsker litt fargeklatter til mitt hvite og grå interiør ;)

    Klem/EVA

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.