mandag 16. juli 2012

Snakke seg om...


...rålekker leilighet!

Jeg kom til å tenke på Linus igjen dere...han hadde vært og besøkt en vennine med flunkende nytt hus,i moderne funkis stil og dermed mange store vindu.Når han kom hjem kunne han faktisk fortelle at de hadde ekte glassvindu,- fyren var uhorvelig imponert...tenk at det gikk an.Gapet ble derfor stort når jeg forklarte han at vi også har ekte glassvindu i vårt hus,og det tror jeg vel de fleste har.Det var nok veldig imponerende med så store vindu,sannsynligvis uten mange blomsterkrukker og lamper som dekte halvparten av vinduene.Derfor lurer jeg jo litt på hva han hadde sagt om han stakk nesen inn i denne leiligheten som har gull i taket!!!??
Det skal ikke så mye til for å imponere den karen,spesielt siden han selv bor i et gammelt hus fullt av lopper og gammelt skrot;)


 Ikke bare har leiligheten her "gull" i taket,- fantastisk stukkatur og vindu danner et fantastisk grunnlag og det hadde sikkert blitt fint her omtrent samme hva man puttet inn av møbler og sånt...men jeg må jo innrømme jeg synes det som står her er fantastisk.Litt for eklektisk og grafisk til at jeg kunne hatt det selv,men fy søren så lekkert å se på bilder!!!!Jeg synes den feminine sofaen med de nydelige og deilige putene oppi gjør susen,men har dere sett det morsomme strikka teppet da?Kult!


Musselmalt på bordet - et nyydelig gammelt service!


Synes de fire bildene på veggen her var kjempestilige,og 
perfekte sammen!Litt diva.Litt tøft.Akkurat som leiligheten!



Eames-stolen er ingen overraskelse akkurat...
passer helt perfekt inn !



Kles-smaken ser også ut til å være upåklagelig,elsker fargene og speilet hadde jeg absolutt ikke takket nei til!Lekkert!
Og det bør det være...det ble innkjøpt på Clignancourt-markedet i Paris,og ikke bare bare å få hjem til Sverige!!!!
Har selv vært på Clignancourt...angrer den dag i dag på et par ting jeg ikke kjøpte og når jeg ser hva denne dama klarte å anskaffe seg må man bare innse at der ikke finnes grenser...er man på marked så kjøp,uansett størrelse ;)
Hipp Hurra for impuls-kjøp,de er de beste!!!



Det er ikke mye å utsette på dama heller,-
hun passer perfekt inn hun også,ikke sant?
Du kan lese mer om henne og leiligheten hennes om du trykker på linken nederst i innlegget!



2 kommentarer:

  1. Härliga bilder..:) Som vanligt!! :))

    Ja du, de är inte roligt med alla smärtor och krämpor man får dras med...
    Låter ju inte alls roligt med dina smärtor...
    Men vi får hålla oss vid gott humör med annat..
    Nu har jag tack o lov inte smärtor jämt, det kommer i perioder.. men när det slår till så ordentligt... suck
    Önskar dig god bättring vännen!! <3

    Ja du Birgit har ett sååå underbart hem och jag älskar hennes blogg..
    http://finallywhite.blogspot.de
    är adressen till hennes blogg..
    Gå in där och njuuuuut! :))

    Ha en fin dag vännen
    Kraaaaam Tina

    SvarSlett
  2. Hi Toves

    Love love everything! Have a beautiful week dear one!

    xoxo
    Kate

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.