mandag 9. juli 2012

Jada,jada - jeg vet det selv...




























...det ble aldeles vooooldsomt med bilder i dette innlegget!Men det var jo så vanskelig å utelate noen bilder i det hele tatt,-
svenske Mia Blanche lager den nyyyydeligste keramikk og bildene som viser produktene er helskjønne!Og sådan får man jo lyst på ett og annet skal jeg si!!!Skjønneste farger og nydeligste mønstre - jeg falt helt pladask jeg!!!Så da her du sikkert forståelse for bilderaset som kom her....

det er jo bare lekkert :)


2 kommentarer:

  1. Forstår billedraset ja!! Nydelige ting.

    SvarSlett
  2. Åså flotte ting allt dette måtte slfølgelig vises!!jeg ble helt betatt:)))ha ein fin dag klem fra Eli:))

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.