onsdag 11. juli 2012

Gjeeeesp....


...jeg har totalt seget sammen her jeg sitter - det ble bom stopp tidligere i dag etter økta på badet etc.Skallebanken dundrer og jeg må i skrivende stund være det nærmeste man kommer en amøbe!!


Og når man er i en sådan tilstand er litt trykking på tastaturet omtrent de eneste bevegelsene man kan orke!Samt la øynene studere bilder av ymse interessant...slik som dette tøffe hjemmet firmaet Gardener & Marks står bak.

Det ser så tilfeldig ut med en bladbunke på bordet og knørva sofaputer...godt å se at det ser ut som det faktisk bor folk her.
Ikke helt ulikt mne omgivelser...her ligger det også bladbunker både her og der og sofaputene ligger aldri der de skal i mer enn fem minutt.Jaja...akkurat nå skal nå jeg ta på meg skylden der siden jeg  har gnuret meg oppi en krok med ørten puter og med deilig pledd!



Herlige farger,tøft uttrykk!Driver å vurderer om jeg skal skvise inn litt mørkeblått til høsten sammen med det grå som er her på hovedstuen...innbiller meg det kan bli temmelig tøft!!!!Og så har jeg jo den stilige dining-sofaen til Living i bakhodet da....se her!




 Kjøkkenet her er intet mindre enn kjempetøft og også her ser jeg noe jeg har drevet og tenkt på selv...tavlemaling!!!Jeg vurderer nemlig å male kjøleskapet med det...eventuelt bare en plate som jeg kan sette opp mot veggen!



 Nydelig bord,nydelig skap!
Mange knallkule industri-lamper...men personlig er jeg nok mer dingel-dangel-dame og liker lysekroner med dobber på:)
 Nå har Gubben vært og kjøpt meg både paracet og sjokolade,så får vi se om jeg kan livne til.Kan ikke bare sitte å drømme seg vekk på data'n...har ett og annet å pjaske med her i huset også!


There's always some pjask to do;)

1 kommentar:

  1. Herlige innlegg som oser av inspirasjon....takk for det du deler, og fortsatt god sommer der oppe i nord. Varm hilsen fra Maliva

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.