lørdag 9. juni 2012

Vil ha slange....


...og alle som kjenner meg og vet jeg elsker dyr av de fleste sorter tenker vel at nå skal "ho forsyne mej begynne med reptila"
- men en plass går faktisk grensa for denne dama også,dyreglad eller ei!!!Men en rosa hageslange derimot....

det vil jeg virkelig ha :)

Sitter nemlig i sofakroken her og koser meg med siste nummer av Drømhem & Trädgård,som jeg forøvrig må understreke fortere enn svint var et saftig nummer vel verdt investeringen.Her er det jeg ser en  liten annonse for House of Hedda og må nesten gnike meg i øynene og tror knapt mine egne glugger..."er det virkelig....???"
Og det var det.En rosa hageslange,rett og slett!
Hadde ikke engang drømt om det...før nå!!
I min begeistring her jeg sitter viste jeg knisende funnet til Gubben,som kikker på meg lenge og stille...
"du får ta å melde dej inn i Moods of Norway-klubben"
De gærne har det godt sier bare jeg ;)


1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.