tirsdag 19. juni 2012

Justin who ????



Hihi,jeg må jo bare fortelle om dagens morsomste hendelse..så langt!
Med ny kattepus i huset var det ikke vanskelig å tenke seg til den kom til å bli kost med og knødd på i det uendelige etter skoletid.Martine og Sara-Elise som var på besøk ville ta den med ned på rommet,og kose med den der.Vi holder på å pusse opp på Martine sitt rom for tiden,og forrige uke fikk hun seg blant annet nytt sengesett som passet perfekt i fargene til nye-rommet men ikke bare det....Justin Bieber var på det også!!!!Gjett om jenta var glad!!!
Og i går fikk hun nyeste cd'n med han,samt en plakat som fulgte med på kjøpet.Så innimellom puseklapping var det med andre ord nettopp Justin som var hovedtema.Akkurat det syntes unge Ronja fint lite om tydeligvis,for plutselig kommer Sara-Elise løpende og roper:
"Ronja driter oppi Justin Bieber!!!!"
Bokstavelig talt faktisk.Dynen var visst et yndet sted å bommelomme!
Det var bare å få av sengesettet og hive i vaskemaskinen med det samme,og heldigvis er det kjempeflott tørkevær ute så jeg tenker Martinemor skal få gå til sengs med Justin i kveld også jeg...sover sikkert ekstra godt med han på dynen og puten.
Søt er han ihvertfall den jyplingen,jeg kan med ekstremt letthet skjønne hvorfor Martine er begeistret....
men slik som det er med det meste annet så er det vel ikke alle som liker han heller...

noen driter i hele fyren ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.