fredag 15. juni 2012

ikke helt etter planen...



....gikk dagen i dag!Skallebanken ville ingen ende ta,og ødela pangstarten jeg hadde tenkt å ha på dagen!Men men,det blei no liv i meg etterhvert,og jeg fikk krabbet meg ut i solen også!Deilig å få noen stråler på kroppen,og å få tusle litt i hagen og rundt huset.
Sykkelen ble lett frem og jeg trødde i vei uti vågen for å sikre meg en av de fine lavendelplantene jeg fikk øye på da jeg gikk forbi med dogsa tidligere på dagen,men var vanskelig å bære med seg der og da siden hendene mine var fulle av hundebånd.Godt å få fylle opp enda en krukke...som egentlig en gang har gjort nytte for seg som gryte.
Lette frem at av våre gamle melkespann og det ble i grunnen koslig.
Nå sitter jeg her og omtrent rister i hendene,har gått rundt med kantklippern og fjernet jungeltilstander her og der og den var ganske tung altså!Nå sa kroppen nei takk til videre arbeid med den..vi får håpe på samme deilige vær i morgen så kan jeg fortsette med spetakkelet.Lei av alt rusk og tusk rundt huset og i hagen...
vekk med det sier jeg og bretter opp armene og tar det pø om pø!
Da må det vel sikkert 
bli bra til slutt ?



1 kommentar:

  1. FANTASTISKE bilder!
    Inspirasjon her inne..

    Takk for fine ord frå deg ♥

    Ynskjer deg ei god helg!

    :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.