søndag 3. juni 2012

Er det rart jeg gliste....


...jeg fikk jo skapet mitt :D


Det er nesten for godt til å være sant,men her står skapet jeg har gnålt om de siste dagene på plass i min egen stue...og kamuflerer den store,stygge flatskjermen og ikke minst forhindrer støv i kilovis i å finne veien til alle elektriske installasjoner  tilkoblet tv-stasjonen!Lykke!!!
Om det var denne kjekke og praktiske informasjonen i "operasjon smisk" med Gubben som avgjorde saken vites ikke...noe riktig har jeg tydeligvis gjort og sanneligen må jeg gå igjennom siste dagers hendelser og granske dem ned til minste detalj slik at samme metode kan benyttes på neste vil-ha-ting...kanskje med samme suksess???(Hihi...jeg har listen klar jeg)


Lang,laaaang ja uendelig lang har ventetiden på skap vært!Min gode venn Finn.no har blitt besøkt opptil flere ganger daglig...noen fordeler er det jo med å være sykmeldt;)
Blocket.se begynte også å bli god venn,men så var jeg altså heldig og kom over dette skapet i nærmiljøet - og slapp heldigvis å tenke på frakt og sånt spetakkel.Nei,her hoppet familiens medlemmer inni varebilen til Gubben i går formiddag og satte nesen mot vakre Fosnavågen og den herlige butikken Bella Blå.Der var jeg nemlig tidligere i uken for å besøke butikken en siste gang,dessverre skal denne utrolig koslige butikken legges ned :(
Og det var der jeg fikk øye på skapet.Riktignok ble jeg først forfjamset av de stilige MeMini-gutteklærne som hang inni skapet ,men når øynene begynte å utvide horisonten så ble det love at first sight!Sjelden har vel Gubben blitt bombardert av så mange komplimenter som når han kom hjem fra jobb (les smisk) og en ekstra god biff ble selvsagt servert til middag (også smisk).Så kunne bomben slippes..Madamen i huset hadde sett noe.Uten å vite nøyaktig hva "noe" var ble stakkaren likevel blek om nebbet...kjenner meg vel godt etterhvert;) 


Og tenk nå er skapet mitt.Men det argaste av alt dere....sjekk fargen på desse skapene her da...det "nye" gamle franske skapet mitt fra Bella Blå har nøyaktig samme farge som mine kalkmalingfiserte skap - er ikke det skjebnen så vet ikke jeg altså!!!!!!
Nesten meningen med livet...men bare nesten ;)




Og som den utålmodige sjelen jeg er så begynte jeg jo å dandere litt pynt og sånt og knipse bilder før Gubben hadde fått styrt fra seg med de utallige ledningene som skulle hit og dit...
stadig like glisende og fornøyd og med umiddelbar trang til å dele gleden med dere!


I utgangspunktet hadde jeg vel tenkt å tapetsere innsiden av skapet med en stilig tapet,men nostalgikeren i meg vet sannelig ikke om desse gamle glansbildene på innsiden av skapet kan fjernes.Man undres seg jo...hvem,hva,hvor???



Linus og Martine synes også de hadde en tur med utbytte og fikk seg en deilig stund på Herøy Fritidsbad.Alle til lags..det er ikke verst!Snuppa var så søte her ho satt mens jeg styrte på og laget hyller i skapet i dag...måtte ta meg en pause og forevige henne....
hun er forresten så prima for tiden og styrer på foran speilet i eeeevigheter...og den evigheten skal attpåtil være uforstyrret så nåde den som stikker nesen innfor døren.Flink å lage musefletter har hun blitt,og smiler fornøyd.
Gliset mitt,som har vært klistret på meg siden lørdag morgen,begynner nå å avta.Det er med skrekk og gru jeg tenker på at jeg knapt nok skal sove i natt...streik meg her og streik meg der...Gubben skal oppi lufta i morgen og vi må møte på flyplassen  i ukristelig tid,senest 0500.Gjeeeeesp.Og opp et par timer før.Gjeeesp igjen!Kan ikke vekterstreiken bli avblåst?
Så det er vel best å finne sengen og få den søvnen jeg kan.Men jeg skal drømme om det nye skapet mitt jeg,og da kommer nok

gliset på plass igjen:)


8 kommentarer:

  1. For noe fantastisk!!
    Skapet er jo rålekkert
    Skjønner godt du gliser bredt om dagen ja ;-)
    Grattis
    Klem, Tine

    SvarSlett
  2. Hej du den ser helt fantastik ud og tillykke god at ha de grimme fladskærme ind i skab :) og de andre billeder er også fine og dine datter er so smuk :)

    God mandag til dig og nyde din skab :)
    Kram Diana

    SvarSlett
  3. Heldige deg! Utrolig lekkert!
    Flotte bilder
    ha en fin ny uke
    klem Hege

    SvarSlett
  4. Hi,
    I'm so delighted that you stopped by my blog, and thanks for the nicest comments! Your blog is very lovely, and I look forward to following you.
    Blessings,
    Susie

    SvarSlett
  5. WOW!!!! GRATTIS=)!!!! Ja, nå kan jeg tenke meg du er fornøyd!!! Rett og slett lekkert er det(og jeg er bare bittelitt misunnelig;)...hihihi)!!! Nyt det nydelige skapet og kooos deg=)!

    Go'klemmer!!

    SvarSlett
  6. Så himla snyggt det blev, så vackert skåp att gömma saker uti :) ha en fin vecka, nu far jag till Spanienvärmen, kram

    SvarSlett
  7. For et nydelig skap!! Skjønner godt at du gliiiser godt for tiden! ;)
    Klem

    SvarSlett
  8. Thank you so much for your lovely comment on my latest blogpost!!
    Hugs to you!!! I love your blog too!
    xx
    Greet

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.