fredag 8. juni 2012

det er av sine egne....








....man får høre det.Linusen her lurte nettopp på 
"koffor du he pigga på beina mamma?"
Sannheten slengt i trynet kan man trygt si :/
Det var jo bare det at mamsen var tom for barberskum når hun dusjet før i dag,og de "piggene" kommer jo like fort ut igjen som man fjerner dem.Slik er det å stamme fra apene!
Så nå tar jeg meg heller et dypdykk inn i drømmeland,fjernt fra virkeligheten med piggete ben,et par hypre unger som spruter med vannpistol og kaster vannballonger...inne....helt til jeg nettopp hadde en liten utladding her og brølte så de hørte meg sikkert helt inn på Fiskerstranda!!!Uuuuuuut!Aller helst vil jeg ha dem i seng,trenger en time eller to uten trolla før man køyer selv,men de er så glad for å ha fått hjem papsen sin, som attpåtil kom med så masse kjekke vareprøver...og i tillegg var mammaen her dum nok å love dem at de skulle få se på solnedgangen i kveld siden de ikke skal på skole i morgen - et syn alle burde få med seg!!!I grunnen og bunnen skulle vi oppholdt oss der vi var for noen timer siden og sett solnedgangen derifra,nemlig fra vakre Blimssanden på Vigra,som ligger forblåst helt uti havgapet.
Ungene syntes det var storveges med ei så flotte og lange strand og koste seg mens vi to voksne omtrentlig hakka tenner med klærne på!Den fantastiske "beachy" følelsen får man heldigvis også  litt av her i dette hjemmet,som er dekorert med seilbåter og drivved.
Komfortable møbler blandet med en enkel og  industriell stil gir et kjempetøft uttrykk,og om det ikke er noen beach i nærheten av dette hjemmet så hadde jeg likevel klart meg ganske godt bare med det lekre badekaret jeg da!!!Kalddusjene forøvrig,får man jo her i form av den harde sannhet servert av barna sine.
Pigger på bena liksom....

huff og huff ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.