fredag 8. juni 2012

Av og til må man...







ha seg en kjappis!

Og det er akkurat det jeg skal nå!Ha en veee-eee-eeeldigekstremforferdeligutrolig rask økt på pc'n!
Sola skinner,turen med dogsa er unnagjort og øvelsane mine likeså,og et par deilige skiver inntatt og dermed skal jeg faktisk prøve lykken på verandaen!Bikini' n skal på,så får vi se...soleksem eller ikke soleksem??Litt spenning må man da ha på en fredag!Derfor bare noen sommerlige bilder i første omgang fra meg...synes den rustne tissepotten jeg fant i fjøresteinene for et par uker siden ble rett skjønn jeg med gypsophilia i (brudeslør,staude) og jammen skal den få ett nytt liv her hos meg istedet for å ligge mellom tang og tare og svinne hen:)
Fredag er det også og her i heimen gleder vi oss veldig til å hente papsen på flyplassen senere i kveld - han har nemlig vært borte hele uka.I samme slengen skal jeg og ungene stoppe på Blimssanden på Vigra...en sånn stor sandstrand tror jeg sanneligen ikke de har vært på noen gang så om været holder seg stopper vi der i samme farta!Og før det igjen er det storsenterdager i Ålebyen,hvor en viss frøken Dora the Explorer skal dukke opp og det hørtes visst veeeldig spennende ut selv om mine to egentlig begynner å bli litt for store til henne.Med andre ord er timeplanen fylt opp i dag og vel så det...så best å ta en liten oppladding under solsteken først!
Håper sola skinner på deg også,-

nyt fredagen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.