fredag 11. mai 2012

Usja...nå hører jeg det regner mot vinduene og det frister sånn sett ikke mye å krype ut av den gode og varme dyna mi:)
Meeeen...i dag kjenner jeg litt mer energi i både kropp og hode og har attpåtil en koko idè eller to som må utprøves...helst i går men siden det blir litt vanskelig så ihvertfall fortere enn svint!!!Her med meg er det de "store tingene" jeg pjasker med,men om jeg hadde kommet meg så langt som til dilling og pynting og sånt hadde det vært skjønt med litt av denne herlige serien på et bord...vips så har man et snev av vår på stua:)
Denne skjønne keramikken finner du på nettbutikken interiorpastel og ikke er det avskrekkende priser på det heller selv om det er flott,håndlaget keramikk.Fra det ene prosjektet til det andre dere...er det noen som kan tipse meg om hvordan/hvor jeg kan få laget collager/moodboards?Hvor jeg kan legge ting oppå hverandre,den størrelsen jeg vil etc???Gi meg et hint da vel?
En fiiiiin lørdag til alle,enten med eller uten prosjekter ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.