søndag 27. mai 2012

stort sett...


...så er det bare løvetannen som blomstrer (litt for ivrig etter min mening ) i hagen enda...foruten rhododendron som lyser opp.
Får likevel sånn herlig blomstrende følelse når jeg skimter gjennom gardinene på soverommet at nok en dag er himmelen atter blå og solen stråler,det er varmt og godt og allemann har fri.
En hel,ny og ubrukt dag ligger foran oss og det er så avslappende og deilig å tenke på...håper virkelig solen skinner på deg også:)
I påvente på at alle knuppene som snart skal få sprette ut og gjøre livet enda vakrere er det ingen dårlig trøst å feste blikket på de skjønne blomstrende motivene fra engelske Poeny and Sage som rett og slett  har de skjønneste stoff å by på!
Nyt dagen og øyeblikkene folkens,og husk:





1 kommentar:

  1. Dette var virkelig HERLIG! Så skjønne tekstiler og stoffer. Herlig inspirasjon!!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.