lørdag 5. mai 2012

sløv,sløvere....



....sløvest!
Her har vi frøken ligge-på-sofaen-dagen-lang (ihvertfall-når-det-regner-og-huff-jeg-kan-bli-våt-og-ruskete!!!)
Giiiid sier bare jeg,mens jeg hører frøkena snorke i bakgrunnen,der hun ligger og bruker halvbror Pisty som pute!
Men det er lørdag,og i dag er det lov å drøye den litt ekstra!
Ungene koser seg med tv i pysj´en og jeg har kost meg litt med data´n før man forhåpentligvis kan få krysse av et og annet på 
"Må Gjøres Lista".Når jeg ser ut vinduet nå så ser jeg ikke byen engang...nå spørs det om det kommer noe skikkelig ruske-vær,
så væærsågod Talisa...jeg skal ikke dra deg ut enda...

sløv videre du!

1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.