onsdag 23. mai 2012

orker jeg....


...å gå ned trappen, og ut i fineværet? Ja det høres forferdelig ut men det er jo nesten for varmt!!!Og når man attpåtil er full av soleksem så klør jeg bare ved tanken nesten!Men klart jeg skal ut...ut og gå før det blir enda varmere!



Egentlig vil man faktisk være ute hele dagen...men jeg innrømmer lett at jeg blir litt utslått av solen...sløv av å sole meg!
Da er det godt å ta en pause,for eksempel på kjøkkenet...
gjengen min skal vel ha mat og drikke i dag også...


Tenk det er ikke mer enn tre kvelder siden jeg fyrte opp i ovnen på kvelden her,og nå er det sommer!!!!
Her snur været fort...kan lett få fire årstider på en og samme dag!Et minne fra barneskolen sitter klistret til hjernen,- godeste Dag-Ove formulerte seg nemlig så imponerende at læreren måtte lese opp høyt fra stilen hans:
"På Sunnmøre er det skiftande klima!"
Skal ikke krangle på det ihvertfall *lol*



 Så mens jeg venter på at min sunne og energirike-full av vitaminer frokost skal "kicke in" her så drømmer jeg meg litt vekk i dette utrolig koslige hjemmet...det ser så kjølig og godt ut forresten...sikkert de kalde fargene og flisene på gulvet
som gir det inntrykket,i tillegg til heteslaget som jeg føler er i kjømda som sikkert nok også påvirker tenkeevnen min ;)


Så artig og spesielt med alle skråtakene og bjelkene i taket!




 Legger umiddelbart merke til Moraklokken i kroken,men det er nok fordi jeg har bestemt meg for at jeg skal ha en,i dette år må vite!!!!!!Og den skal se akkurat slik ut!!!



Herlig stue!



Ja den som hadde hatt et svømmebasseng å kjøle seg ned i!Vi har riktignok en stamp,men der blir man heller kokt enn avkjølt.Kjøleskapet gjør derfor nytte for seg når det renner som verst her...er det slik det er å ha overgangsalder skal tru?
Da gruer jeg meg allerede;)
Nei jeg får heller finne meg et annet vannhull...vassetvatnet neste,så kan mine særdeles godt kledde hunder som nok lider det mangedobbelte av det jeg gjør slike dager få dukke seg og kjøle seg ned stakkarane! 
Undres hvem som ble de heldige kjøpere av dette mildt sagt herlige hjemmet som har vært til salgs i Sverige?

Inta jag ;)

8 kommentarer:

  1. Ja, dette var et skikkelig drømmested.
    I dag skal jeg kose meg med å klippe plenen i min egen drømmehage ( som er gammel, forfallen og trenger langt mer enn plenklipp!)
    Deilig at solen skinner da :)

    SvarSlett
  2. Hold da op, sikkert et vakkert hjem LOVE IT !!!
    Det må koste mange penge.
    Men vakkert er det og alt er bare so perfekt ikke noget som ikke passer ind.
    Kærlig hilsen fra København
    Diana

    SvarSlett
  3. Wauhh... det er vel nok et smukt hjem, der gad jeg godt at bo:-)

    Jeg kan heller ikke holde varmen og solen ud ,men syntes alligevel det er rart den er kommet.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlett
  4. http://www.interiorpastel.com/collections/mobler/products/ny-stativ-hvit

    Lovet å legge ut denn, når det kom i nettbutikken, finnes i to str:)

    Klem Nina

    SvarSlett
  5. Helt underbara bilder!!!

    Kram Tina

    SvarSlett
  6. TovesI love this post can't get over the planked wood its gorgeous! Have a beautiful day my friend.

    love & hugs
    Kate
    xoxo

    SvarSlett
  7. Så mange herlige bilder å drømme seg vekk i, me like ☺
    Ha en riktig fin kveld..
    -Beate-

    SvarSlett
  8. Lekre bildetekst ja, og enig med deg , for en varme. Er som deg jeg bare uten eksem, men holder meg helst i skyggen på så varme dager :-) ha en strålende pinsehelg

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.