fredag 11. mai 2012

Nokken som har


bilde 1  




...skjønne kattunger?

Vår kjære Fluffy ser ikke ut til å dukke opp igjen,nå har hun vært borte i to måneder faktisk,og er dypt savnet! Lurer på hva som har skjedd med henne,og ser for meg skrekkscenarioer som at hun blir spist av reven som lusker rundt omkring eller blitt påkjørt..eller har blitt sittende fast i ett eller annet og lidd en sakte død?Huff...nei det går ikke an å tenke på rett og slett.Så nå er jeg på jakt etter en ny liten kattefrøken.Sjekker Finn og lokalaviser daglig,men hittil så har jeg ikke funnet noe her rundtomkring som passer.Kunne egentlig tenkt meg å kjøpt en skikkelig rasekatt,men det er  litt trassig å betale tusenvis av kroner dersom katten skulle komme til å forsvinne?Vi vil gjerne ha en katt som også kan gå ute nemlig..kattene er tross alt skapt for det!Så dersom du vet om noen kattunger i nærområdet (helst Møre og Romsdal) så gi meg gjeren et hint.Det må være en frøken,og selvfølgelig ha lang pels!!!Er takknemlig om du kommer med tips om du vet om noen :)

1 kommentar:

  1. Som du vet har begge mine skogkatter gått ute og det lengste de har vært borte hjemmefra er halvannen dag ;) Det jeg gjorde var å holde dem inne til de var kastrerte for ikke å ta noen sjanser, og da var det helt uproblematisk når de ble sluppet ut- ingen behov for å reke rundt etter det andre kjønn eller for å markere. Anbefaler teknikken på det sterkeste ;)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.