søndag 6. mai 2012

må bare elske...


 ...de herlige nyhetene fra Mestergrønn!!!Jeg foretok ihvertfall en umiddelbar bråstopp med påfølgende hakeslepp da jeg fikk øye på utstillingen de hadde på Moa!Like umiddelbart begynte hjernen å jobbe..."hmm...hvor kan jeg skvise inn det skjermbrettet der?Og da skulle jeg jo hatt en sånn lykt eller to.For ikke å snakke om en slik trekasse...det hadde vært stilig.Spesielt til det grønne fugleburet fra Kremmerhuset rett over gaten her!Hmmm...!!!"



I ettertid har jeg plassert alt sammen både ute og inne,og oppi hodet mitt blir det like tøft alle steder.Konklusjonen er derfor ikke så veldig vanskelig...


 ...må ha det,bare må ha det:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.