tirsdag 29. mai 2012

Buongiorno..



















...og velkommen til tirsdagen og jeg holdt nesten på å skrive ny uke...men det var jo mandag i går - sikkert ikke bare meg som forvekslet den med søndag?Herlighet så deilig det er med slike langhelger innimellom,mai er en deeeeilig måned altså!!Velkommen også til en titt inn i dette hjemmet - italiensk sådant så det var derfor jeg buongiorno'et litt innledningsvis!Her var det vel koselig???Med feminine,elegante detaljer som ihvertfall jeg oh la la'er litt av:)
Når jeg ser bilder av de spennende tapetinnslagene her og der kjenner jeg   en umiddelbar lyst til å klæsje opp noe her også...men samtidig strides det inni meg mellom den "fornøyde-med-helt-hvite-vegger-Tove og "så-herlig-med-vakre-tapeter-Tove"!!!En indre krig...stadig i konflikter med hverandre.(Er det rart man blir full av eksem,hihi?)Men som dere også ser her så er det også veldig lyst og lett og rent og fint med hvite vegger også.Så personen bak innredningen her med tydeligvis samme syndrom som meg har faktisk klart å balansere lystene sine og fått til både tapet og hvite vegger i perfekt harmoni...så det går faktisk an:


å få både i pose og sekk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.