lørdag 21. april 2012

vi må vel...



























...på besøk i dag også!!! En tur til varmere strøk,Spania for eksempel kunne vel gjort seg?Om ikke helt sånn på rett,så gjør noen minutter via sammensuriumet godt for øyet:)
Et fantastisk hjem,lyse lette farger som base men så friskt og godt med litt pasteller her og der,i fin kombinasjon med naturmaterialer og farger!Noen puter her og der,et pledd lettere henslengt...mer skal det ikke til for å forandre inntrykket!!Så selv om denne casa´en her er litt ute av dimensjoner for de fleste av oss,kan idéer og inspirasjon stjeles og tilpasses våre egne hjem.På det området er ihvertfall jeg en mestertyv uten like...blogger,blad og nettsider blir gransket opp og ned og man ser noe man liker, og hermer etter eller gjør det om på sin egen måte hjemme hos seg :)
Eller man bare slapper av og koser seg med deilige inspirasjonsbilder,drømmer litt,synes det er gøy å se hvordan andre har det!Jeg sier ...

ja takk,begge deler:)



2 kommentarer:

  1. Så fint! Något har hänt med din sida vännen, tar jättelång tid att ladda in...?
    Önskar dig en fin fortsatt lördag. Kram

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.