torsdag 19. april 2012

Kjøkkenglass....


...i ulike størrelser og fasonger...ja til og med farger,det er et must inn i skapene denne tiden!!!For når ugresset og markblomstrene titter frem,er jeg snar å plukke med meg en bukett!Og forsyne meg kom ikke Linus og Martine hjem med hver sin bukett etter skolen i dag også...ops,lurer på hvem sine påskeliljer de har knabbet!Mine dyre,flotte Orrefors vaser,Alvar Aaltoeller hva enn som står inne i skapene mine får stå i fred,for til markblomster må det vøre kjkkenglass,det er hele sjarmen:)Da ble det glass fra McDonalds,glass fra Dyreparken i Kristiansand og etkvart anna..litt av en blanding men likevel det skjønneste som finnes!!!Husker jeg selv var veldig glad i å plukke blomster når jeg var liten,og egentlig har jeg aldri sluttet med det.Og jeg vet akkurat når og hvor ting plopper opp...etter ca 25 år med hund og daglige turer rundt i bygda tør jeg påstå jeg er ekspert på området...ja til og med hvor største og beste grastuene er!Og desse aller første bukettene hvert år gir den samme gode følelsen...

nå er våren endelig her :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.