tirsdag 20. mars 2012

vinn kalkmaling....

...i siste liten!!!!
Heldigvis fikk jeg meldt meg på i konkurransen som Franciskas Vakre Verden har gående...som har gått meg hus forbi og trekkes allerede i morgen!!!!Der kan man faktisk vine kalkmalig fra Pure & Original for 1500,- kroner!!!Det hadde vært noe det...jeg har virkelig lagt mi elsk på denne fantastiske malingen etter å ha malt både stuevegger i mineral white,og desse skapene i fargen Thunder Sky.En veldg artig maling å jobbe med,det blir en herlig effekt og den tørker på no time og etterlater seg ingen lukt.Bare et helt supert resultat!!!!
Du har også sjansen å vinne,hiv deg på konkurransen her !
tvi,tvi!

3 kommentarer:

  1. Wow... så lekket skap, nydelig effekt av malingen:)
    Melder meg på giveawayen på momangen:)
    Ønsker deg lykke til...:)

    Ha en finfin tirsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Love the Cabinet and the Color-
    Thank you for your likes on pinterest and facebook-love your style-Karryann

    SvarSlett
  3. Jeg er en av de heldige vinnerne av kalkmaling, og da kastet jeg meg på nett for å sanke inspirasjon til hva jeg skal bruke malingen til! -Og da havnet jeg hos deg! Nydelig skap!!! Fargen Mineral White som du har på veggen, blir det noe effekt ut av den, eller anbefaler du en mørkere nyanse nå som du har prøvd begge???

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.