fredag 23. mars 2012

sofa-kos...





...har det vært nå noen timer,med kos både for store og små.Plutselig har jeg to stykker som helt garantert skal begynne å jobbe som dyrepassere i Dyreparken i Kristiansand når de blir store,etter å ha startet tv-kvelden med program derifra!Siden har det gått slag i slag,og jeg som tenkte jeg skulle kose meg så masse med blogging i kveld!Sånn kan det gå!Men et lite innlegg i fulla farta blir det,- denne lekre stuen fikk fikk meg til å 
wow´e og er bare helt fantastisk!!!!!!!!!:)
Skapet,peisen,sofaen,fargene,stilen...I could go on and on and on and on...var det ikke for at øynene snart trenger et par fyrstikker for å sperres oppe!!!Munnen derimot er visst "oppe" hele tiden,sitter her og gjesper kontinuerlig!Med andre ord er det tid for senga,i morgen er en ny dag,helg,sannsynligvis fint vær om jeg skal dømme utifra tilstanden ute nå...

herlig:)


1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.